קניית מכונת קפה ביתית היא דרך נהדרת לשתות קפה טרי כל יום, מבלי שתצטרך ללכת לבית הקפה. עם זאת, ישנם כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתה יוצא לקניות.

למה לקנות מכונות קפה ביתיות?

השימוש במכונת קפה ביתית אינו מיועד לקלוש הלב. זה נכון במיוחד לגבי ה- ILK שיש לו תיקון קפאין ביום היומי. עלות שעועית טובה על אף זאת, ייתכן שיהיה לך מוטב שתבשל משלך. למרבה המזל, אתה לא צריך לבקר בסטארבקס כדי ליהנות מג'ו נחמד. למרבה המזל, יש המון מכונות קפה ביתיות בשוק לבחירה. חלקם אף מתהדרים בגדלי כוסות מרובים כך שיתאימו לדמיון. חלקם אפילו קפיות נירוסטה מבודדות ספורטיביות כדי לשמור על החליטה שלך בטמפרטורות אופטימליות. בקיצור, אם אתם מחפשים מכונת קפה חדשה, הקפידו לשקול את כל האפשרויות שלכם. ניצני הטעם שלך בטוחים להודות לך אחר כך.

שאלת הבחירה היא האם אתה צריך לקבל טפטוף או מכונת הגשה יחידה? אם זה האחרון, אולי תרצה לשקול אמנות לאטה בבוקר. הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה זו היא לגייס את עזרתו של בן זוג מושכל. ככל שהוא יהיה מנוסה יותר יהיה החכם יותר. בן הזוג הנזכר עשוי להיות גם האדם הטוב ביותר שממליץ לך לקנות מכונה יקרה יותר. הכל על התערובת הנכונה של מבשלת קפה ומכונת קפה, אם אינך מצליח למצוא זוג תואם, אתה עלול להישאר על המדף.

מהן מכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר?

בין אם אתם מחפשים מכונת קפה שתגיש את עצמכם או להפוך את האורחים שלכם לחליטה ראויה לבית קפה, יש הרבה מכונות לבחירה. אתה צריך לקחת בחשבון כמה תשתמש במכונה, כמה כסף תוציא עליה ואיזה סוג קפה אתה מכין.

מכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר נועדו לחלוט אספרסו וקפוצ'ינו. מכונות מסוג זה מהירות וקלות יותר לשימוש מאשר יצרני קפה סטנדרטיים. הם לא מייצרים קפה מרה או חומצי ומכינים קרמה חלקה וקרמית. הם גם קלים לשימוש ללא מדריך למשתמש.

Breville Precision Precision Thermal Brewer הוא מכונה הניתנת לתכנות המאפשרת לך לבחור מבין שישה מצבי בישול שהוגדרו מראש. יש לו גם מסך LCD לצפייה קלה יותר וחיוג בקרה המאפשר לך לשמור הגדרות. זוהי מכונה יוקרתית שיכולה לחלוט 13 משקאות שונים, כולל מקיטואים וסרטים.

אם אתה רוצה לחלוט קפה עם חלב, SMEG CMSU6451X היא מכונת קפה שאינן מנותקת הכוללת מיכל חלב הלוחש חלב לקצף עדין לקפוצ'ינו. הוא כולל גם מסך מגע רך המאפשר להתאים אישית את טחינת הקפה, האינטנסיביות והטמפרטורה. יש לו גם מיכל מים נשלף של 81 גרם.

Lattego של סדרת פיליפס 3200 הוא אפשרות טובה נוספת. יש לו מתקן חלב מובנה ועיצוב שעועית עד כוס, כך שתוכלו לחלוט כל סוג של קפה. זה מגיע עם סימונים כיצד להוסיף חלב, ואפשר אפילו להעביר אותו דרך המדיח כדי לשמור עליו נקי.

כיצד לבחור מכונות קפה ביתיות?

בין אם אתה משדרג מהמכשיר הנוכחי שלך או עובר לבית חדש, מכונות הקפה הטובות ביותר יעזרו לך לפתוח את תיקון הקפאין שלך. מאספרסו ועד לאטס קר, יצרני הקפה האלה כיסית.

בחירת מכונת הקפה הטובה ביותר לבית שלך יכולה להיות מסובכת, אך כמה טיפים וטריקים יעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה. לדוגמה, אם אתה אלף שנה שמחפש לשדרג, וודא שאתה קונה מכונה עם ממשק מסך מגע. בעזרת מסך מגע תוכלו לבחור גודל כוס, חוזק חליטה ולבחור את הגדרת החליטה.

טיפ נוסף הוא לבחור במכונה שיש לה מיכל נשלף. בדרך זו תוכל לשפוך לעצמך ספל גדול מבלי שתצטרך לחכות לטפטוף האיום. אם אתה מבדר אורחים, זו יכולה להיות המכונה המושלמת לשמור על חום הקפה שלך בין המנות.

אחת ממכונות הקפה הטובות ביותר היא Lavazza A Modo Mio Jolie. זוהי מכונה אלגנטית למראה עם מבנה מוצק ומיכל מים בנפח 2.2 ליטר. זה אולי קצת יותר יקר ממכונת הקפה הממוצעת שלך, אבל הקפה שווה את השטף. אתה יכול אפילו להכין כוס קפה בשנתך בזכות תכונת סיוע השינה שלה. המכונה ניתנת למחזור וקלה לניקוי.

לפרטים נוספים, לחצו כאן: